“Ik ben kind aan huis, we blijven eeuwig klant bij VIP Marketing”
Cas Caffa, Aannemersbedrijf H.B.I., klant sinds 2009
Het kost natuurlijk wat geld om een goeie website te maken. Daar waren we best een beetje zenuwachtig over. Maar als het dan eenmaal gaat lopen, dan ben je overtuigd. VIP Marketing heeft ons duidelijk gemaakt wat belangrijk is. Dat is niet alleen de website, maar ook hoe dat ding in elkaar zit. De techniek, zeg maar.
Proactief
VIP Marketing komt eens per jaar langs. Dan laten ze zien hoe dat jaar is verlopen. Hoeveel bezoekers de site heeft getrokken via Google en hoe veel mensen direct vanaf de site gebeld hebben. Meestal doe je dat als je merkt dat de hoeveelheid klanten terugloopt, maar VIP Marketing is dat vóór. En dat is slim, want je wil altijd verbeteren. Óók als het goed loopt.
Reminders
VIP Marketing geeft ons ook af en toe reminders dat we de site moeten verversen. Dat houdt ons wakker. Wij weten ook wel dat we daar onze klanten mee binnen halen, maar het schiet er vaak bij in. Dan is het handig dat er even gebeld wordt dat we content moeten sturen. We zijn een aannemersbedrijf, dus we hebben weinig vaste klanten. Dan moet je het van je website hebben. En die is zo goed dat we alleen voor particulieren werken. Opdrachten voor grote makelaars, aannemers en woningbouwverenigingen hebben wij niet nodig.
Ik heb ontzettend veel geleerd
Ik heb heel erg veel geleerd van VIP Marketing. Toen ik startte met mijn site begreep ik er niks van. Nu weet ik waar ik het over heb. Dat komt omdat zij het heel duidelijk kunnen uitleggen. Er verandert in die branche zo veel. Dat kan niemand bijhouden. Zijn er nieuwtjes, dan hoor ik dat van ze. Ze zijn goed in hun werk en ik vertrouw ze volledig. Eens in de zoveel tijd komen we ook bij hun langs. In tien jaar bouw je echt een band op. Ik ben kind aan huis. Zo lang ons bedrijf bestaat, blijven wij klant bij VIP Marketing.